Okulumuzda aktif olarak Öğretmen ve öğrencileri ile 15 e twinning projesi yürütülmektedir.Öğretmenlerimize ve öğrencilerine çalışmalarında başarılar dileriz.
2018-2019 eğitim-öğretim yılında uygulanan projelerden ulusal ve avrupa kalite etiketi ile anasınıfı A sınıfı ödüllendirilmiştir.
2019-2020 yılında okulumuz Etwinning okulu adayı olarak davet almıştır.
e Twinning kalite etiketi alan öğrencilerimize kalite etiketleri takdim edildi.Öğrencimizi tebrik eder başarılarının devamını dileriz.
PROJELERİMİZ
Projemiz bir kitap değişim projesidir. Öğrenciler okudukları kitapları diğer katılımcı uzaktaki arkadaşları ile paylaşacaklar. Arkadaşlarına kitap ile ilgili ön bilgiler sunup sorular sorarak okuma merakı uyandıracaklar. Her öğrenci okuduğu kitabın arka kapağındaki bölüme bilgilerini yazacaklar. Böylece öğrencinin herkesin kitap okuduğunu ve okumanın önemli bir aktivite olduğu düşünmeleri sağlanacak. Öğrenciler kitap değişim esnasında kitap ile birlikte uzaktaki arkadaşlarına kendisi, ailesi, ilçesi ve ili ile ilgili ekonomik, hayvancılık, tarım, yemek ve halk oyunları gibi kültürel değerlerini anlatan bir mektup yazmaları istenecek. Böylece uzaktaki insanlarla iletişim kurmaları ve empati kurmaları sağlanacak. Böylece bir nebzede olsa öğrenciler dijitalleşen dünyada somut iletişim becerileri gelişecek ve okuma alışkanlıkları kazanacaklar.
Günümüz dünyasında akademik başarı kadar çağdaş hayatın vazgeçilmezi haline gelen, insanı insan yapan niteliklerin ön plana çıkması kaçınılmazdır. Okullar eğitim için çok önemli ve yeri doldurulamaz kurumlardır. Yeni yetişen bir insan için hangi davranışların doğru ya da yanlış olduğu, bir insanın hayatını hangi temel değerlere yönlendirmesi gerektiği, okul programlarında doğrudan veya dolaylı olarak yer almaktadır. Bu projemizde son yıllarda hızla yok olmaya giden değerlerimizi korumayı ve çocuklarımıza daha yaşanabilir bir dünya bırakmayı hedefliyoruz. Düzenleyeceğimiz etkinliklerle bu değerlerimizi hayata dahil etmeyi amaçlıyoruz.
DOĞAYA DOST DOKUNUŞLAR/FRIENDS TO NATURE
Doğal kaynaklarımız, dünya nüfusunun artması ve tüketim alışkanlıklarının değişmesi nedeni ile her geçen gün azalmaktadır. Bu nedenle malzeme tüketimini azaltmak, değerlendirilebilir atıkları geri dönüştürmek suretiyle doğal kaynakların verimli olarak kullanılması gerekmektedir. Bunun yanında geri dönüşümü yapılamayan evsel atıkların bir kısmını değerlendirmenin de bir yolu vardır ki; bu da kompost yapımıdır. Kompost, tarımda kullanılan zirai ilaçlara ve gübreye doğal bir alternatiftir. Kompost gerçekten de doğa dostu ve aynı zamanda çok çevreci bir yöntemdir. Aralık 2019'da başlayıp Mayıs 2020'de sona erecek olan projemizde; kompost yapımı, atıkların değerlendirilmesi ve çevre temizliğiyle ilgili çalışmalar yapacağız. Çocuklar fiziksel ve duygusal olarak doğayla aralarında bir bağ hissettikten sonra hem geçmiş nesillerin bıraktığı yaraları sarmayı hem de gelecek için uygulanabilir, sürdürülebilir pratikler ve politikalar geliştirmeyi görev edinecektir
''Oku , Hisset, Yaşa'' Projemizle Türkçe-dil , sanat ve drama etkinliklerinin birleştirilmesiyle ortaya çıkan ürünlerle çocuklarda; bilişsel,sosyal-duygusal,dil ve motor becerilerin gelişimini desteklemeyi hedeflenmektedir. Önceden belirlenen temalar ile ilgili öğretmenlerimizin özgür seçimleri doğrultusunda seçilen kitaplardan her ay 1 tane olacak şekilde okunacak ve sonrasında çocuklar ile hikâye hakkında sohbet edilecektir.Devamında sanat...
Ailemle Okuyorum projesi ile 3-6 yaş arasındaki çocuklar için hikaye kitapları belirlenerek öğretmen tarafından her çocuğa hergün bir kitap gönderilmektedir.Akşam annesi yada babası tarafından hikaye çocuğa okunur,ertesi gün okula gelirken kitabını getiren çocuk o gün eve giderken öğretmeninin verdiği yeni hikaye kitabını evine götürür.Böylece hem sorumluluk bilinci yerleşecek hem de çocuk hergün yeni bir kitap ile tanışma şansını yakalayacaktır.Ve en önemlisi ailesi ile kaliteli zaman geçirmiş olacaktır.
Projede Okul Öncesi Eğitimde Orff Schulwerk yaklaşımı ve çocuklar için vazgeçilmez olan drama temel alınmıştır.
"Orff -Schulwerk" insanın içinde var olan yaratıcılığı ortaya çıkarmasına olanak tanıyan,temelinde ritim, hareket, müzik, dans ve konuşma olan, insanın içinden geldiği gibi hareket etmesine, doğaçlama yapmasına olanak tanıyan,bütün gelişim alanlarını kapsayarak yaparak yaşayarak öğrenme ortamı sunan bir eğitim anlayışıdır.
Orff yönteminde geleneksel çalgı öğretiminden farklı olarak yetenek seviyeleri farklı kişiler, bir grup içerisinde etkileşimde bulunarak yaratıcılık ve kendini ifade etme süreci yaşarlar. Orff yaklaşımında en önemli şey kabuldür. Herkes her fikri ile eşit derecede kabul görür ve cesaretlendirilir.
Bu proje ile sınıfta uygulanmakta olan programa uygun bir konu seçip konu ile ilgili hikâye, tekerleme, dans, şarkı veya başka bir materyalle çocuklar oyuna davet edilir. Daha sonra oyun sürecine taklitler, ritim veya hareket tekrarları eklenir, sonraki süreçte çocuklarla ürün ortaya çıkarılır.
Introducing silkworms to children and helping them overcome their bug fear. Teaching the importance of silkworms in eco-system. Presenting silk and silkworm breeding to children. Activities in this project are silkworm breeding, visual art activity, science and nature activity drama, music activity.
-----
Bu proje ipek ve İpek böceğini tanıtmak,böcek korkusunu yenmiş çocuklar yetiştirmek,ipek böceğinin ekosistemdeki önemini anlatmak,ipek böceği yetiştiriciliği meslek tanıtımının yapılmasını kapsamaktadır. Bu proje kapsamında ipek böceği bakımı yapılması,görsel sanatlar,fen doğa etkinlikleri ve drama müzik etkinliklerinden yararlanılması planlanmaktadır.
Üretken Çocukların Matematik Dünyası / Mathematical World Of Productive Children
Projemizde matematik dersini etkinlikler, oyunlar, değişik aktivitelerle ve Web2.0 araçlarıyla neşeli hale getirmek amaçlanmaktadır. Projemiz matematik derslerinde öğrencilerin eleştirel düşüncesini artırmak, problemlere yeni çözümler üretmesini sağlamak, öğrencilerin matematik derslerini anlatırken kullanabilecek materyaller üretmesini sağlamayı hedeflemektedir.
Our project aims to make math lesson cheerful with activities, games, various activities and Web2.0 tools. Our project aims to increase students' critical thinking in mathematics courses, to provide new solutions to problems, to provide students with materials that can be used to explain mathematics courses.
Let's celebrate Diversity (Eurovision 2017)
This project will be dedicated the Eurovision 2017 and spread the ideas of peace and respect of other nations , culture and traditions around the world.Children will share the presentations of their countries, tell about their traditions and about the things that make them different from other countries .
This project have intended to show, all children around the world , they are't different ,but the same . Symbolized by a flower.
To demonstrate children , are't alone in this please ,they have friends everywhere
To find each other and exchanging flowers in message form, by post.
They give love and support them , across Europe
This project coincides with the child's day (1 of June)
Çocuklarda bebeklikten itibaren var olan hareket gelişiminin bir parçası olan ritim duyusunun erken yaşlarda geliştirilmesinin çocuğun çok yönlü gelişimine katkı sağladığı bilinmektedir.Bunun yanı sıra özümüzden çıkan türküleri erken dönemde ritim çalışmalarıyla birleştirerek çocuğa sevdirmek, çocuğun kültürel mirasını erken yaşta tanışmasını sağlayacaktır.
Aktif olarak çevresini keşfeden çocuklar gözlem yapmak, yaptıkları bu gözlemleri sıralamak ve bu gözlemlerden çıkarımlar yapmak için duyularını kullanırlar. Böylece merak hislerini geliştirirler. Arkadaşalrıyla ve yetişkinlerle konuşurlar. Kafalarında sorular oluştururlar. Ve bunları resim yaparak, modelleyerek veya başka aktivitelerle kayda geçirirler. Çocukların bu şekildeki keşif arzuları bilimsel duyarlılık geliştirmek için bir...
Ailemle okuyorum kitap kurdu oluyorum projesi ile 3-6 yaş arasındaki çocuklar için hikaye kitapları belirlenecek ve öğretmen tarafından her çocuğa hergün bir kitap gönderilecek.Akşam annesi yada babası tarafından hikaye çocuğa okunacak.Ertesi gün okula gelirken kitabını getiren çocuk o gün eve giderken öğretmeninin verdiği yeni hikaye kitabını götürecek.Hem sorumluluk bilinci yerleşecektir.
Doğal ve kültürel değerlere, mirasa karşı bağlı ve saygı hisseden nesillerin yetiştirilebilmesi için, çocuklara temel bilgilerin ve davranış biçimlerinin kazandırıldığı okullarımızda, kültür varlıklarının sahip olduğu değerler ve korunması ile ilgili bilgiler de verilmelidir. Koruma bilincine sahip nesillerin yetiştirilebilmesi için, küçük yaşlardan itibaren bireylere kültür varlıkları hakkında bilgi verilmeli ve korumayı...
I HAVE A PROBLEM! (BİR PROBLEMİM VAR!)
Children follow them at every stage of their development with curious eyes and as they grow older, they try to learn by asking them everything they don't know. The pre-school boy is very curious and interested in his surroundings.Children are more prepared to develop their scientific processes than to learn...
What children discover, ask questions, In this project, they will have creative activities as individual or group the development of children's creativity contributing activities are planned. These activities work individually and in groups It is made up of remarkable activities. 5E plan when making activity plans and the outcomes of...
Otizmin bir hastalık değil, farklı bir özellik ve farklı bir yetenek olduğu yolunda farkındalık yaratarak otizmli çocuklarla beraber el ele diger cocuklarımızla bulusturmak. Otizmli cocuklarımızı, özel eğitim merkezleri yanında, genel eğitim sınıflarında, diğer çocuklarımızla da bir araya getirebilmek. Günden güne artan otizmli bireylerin dogru egitim ve yaklaşımla hayatın içinde olduklarına...
21.yy öğrenme becerilerini öğrencilere kazandırabilmek ,çocukların kod yazmasını sağlayarak,zihinsel becerilerinin güçlenmesini ve hayatlarında önemli farklar yaratmaları amaçlanmaktadır.
Çocuk oyun ile gelişir oyun ile birlikte hareket ederek hayatı öğrenir.Okul öncesi dönemde eğitimler oyun temeli üzerine oluşturulur.Bu amaçla sınıfta kullanılan farklı materyallerle çocukların oyun oynamalarını sağlamak,her öğrenciyi oyuna dahil ederek katılmasını sağlamak,farklı okullarla işbirliği yapmak ve öğrencilerin bedensel koordinasyonlarının gelişimi amaçlanmaktadır.Oyunla birlikte monoton bir okul öncesi eğitimden çıkılarak çocuğun...
Projede Okul Öncesi Eğitimde Orff Schulwerk yaklaşımı ve çocuklar için vazgeçilmez olan drama temel alınmıştır."Orff -Schulwerk" insanın içinde var olan yaratıcılığı ortaya çıkarmasına olanak tanıyan,temelinde ritim, hareket, müzik, dans ve konuşma olan, insanın içinden geldiği gibi hareket etmesine, doğaçlama yapmasına olanak tanıyan,bütün gelişim alanlarını kapsayarak yaparak yaşayarak öğrenme ortamı sunan...
Hobi yapılması zorunlu olmayan, insanların hayatlarında eğlenceli vakit geçirmelerini sağlayan , keyif verici, el becerilerini veya hangi alana yönelmişlerse o alanda kendilerini geliştirmelerini sağlayan aktivitelerdir. Hobiler bir çok duyguyu tatmin eder. Severek yapıldığı için başarı duygusunu hissettirir ve özgüveni yükseltir.Hobi Günlüğüm projesiyle, ailelerin eğitim sürecine katılmasını artırmak, çocuklarıyla kaliteli ve...
İZ BIRAKARAK BÜYÜYORUZ We are improving by leaving a trace
İnsanlar hatıraları sever o yüzden öğrencilerimize ve velilerimize gelecekte kendilerine küçük hatıralar bırakmak istiyoruz. People love memories so we want to leave small souvenir to our students and their parents in future.
Öğrencilerimizin ve velilerimizin sosyal ve kültürel faaliyetlere, ders dışı etkinliklere aktif olarak katılımını sağlayarak, uçurtma yapımı ve uçurma şenliği düzenlemek.
Okul öncesi çocuklarla kodlama eğitimi yapmak
Winter...Every day, the nature presents unique beauty images, invites you to try, discover, experience, get to know each other, enjoy it ... Winter entertainment, nature exploration, observations, experiments, and tasks give children the opportunity to accumulate experience, to convey their experiences in the creative process, express themselves in the arts.This...
Bakanlığımız Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen e-Twinning Projesi kapsamında "Antalya'da Gerçekleştirilen e-Twinning Çalıştayı ve Projeler Sergisi" 05/06/2018 tarihinde Antalya Falez Otelde açıldı. Açılışta okulumuzu Okul Öncesi Öğretmeni Duygu ÖZLER ve İlkokul Öğretmenimiz Şerife KOYUNCU temsil ettiler.
Mesleki eğitimlere Ebru YEŞİLYURT,Hülya ÇELİK,Zuhal SANI,Engin CANDAN ,Mehmet EROĞLU katılmıştır.
2020-2021 yıllarında okulumuz e Twinning okulu olmuştur.